
Pas zabezpieczający ładunek ERGO 500 daN, 550 daN i 600 daN to linia pasów do mocowania, które są często używane do zabezpieczania ładunków, szczególnie na terenie Niemiec i Austrii.
Pas 500 daN ma napinacz pasa z długą rączką, który jest napięty ruchem ciągnącym, co poprawia sprawność pasa. Dzięki wysokiej sile napięcia wstępnego Stf 500 daN, może wystarczyć znacznie mniej mocowania.
Te rodzaje pasów transportowych są mocniejsze od standardowych pasów transportowych. Napinacz użyty w nich jest wzmocniony, który pozwala na mocniejsze napięcie taśmy (STF 550 daN), co wpływa na bezpieczeństwo pasów transportowych i uzasadnia zastosowanie pasów ERGO w logistyce.
Pasy ERGO 600 daN to najmocniejsze pasy o szerokości taśmy 50 mm dostępne na rynku. Większy i wzmocniony napinacz pozwala na uzyskanie lepszych parametrów napięcia taśmy (STF 600 daN), co oznacza pewniejsze zabezpieczenie ładunku.
Wszystkie pasy ERGO są wykonane zgodnie z normą europejską i mają atest 12195-2. Wytrzymałość pasów transportowych jest wysoka, są odporne na korozję i mają minimalne wydłużenie, co optymalizuje maksymalny naciąg.
Pasy transportowe na trasę do Niemiec lub Austrii
Jaki pas wybrać? Wybór zależy od ładunku i wymagań. Pas 500 daN ERGO jest dobry dla ładunków o średniej wadze, z napinaczem z długą rączką dla większego przekazu mocy. Pasy ERGO 550 daN i 600 daN mają solidniejszy napinacz pasa, co daje lepsze mocowanie ładunku. Wszystkie pasy ERGO są zgodne z normą europejską 12195-2, atestowane i odporne na korozję. Wybór zależy od specyfiki ładunku i trasy.
Pasy transportowe Ergo - standard pasów transportowych do Niemiec i Austrii
Pasy transportowe Ergo to profesjonalne rozwiązanie do zabezpieczania ładunków w transporcie, szczególnie na trasach międzynarodowych, głównie w Niemczech i Austrii. Są one wykorzystywane do solidnego przytwierdzenia towaru do podłoża.
Parametry techniczne pasów charakteryzują się między wytrzymałością 5000 daN (mocowanie opasanie) i 2500 daN w naciągu. Wykorzystują napinacze o odwrotnym kierunku napinania, co pozwala na osiągnięcie dużego napięcia, mimo że siła napięcia pasa jest relatywnie mała. Są dostępne w różnych wariantach, w tym jako pojedyncze, jak i dwuczęściowe pasy transportowe oraz zestawy, np. czteropaki. Wszystkie pasy Ergo spełniają wymogi normy EN 12195-2 i posiadają certyfikat GS-TUV.
To nietypowe pasy - różnią się od standardowych większym, wytrzymalszym napinaczem z dłuższą dźwignią, co pozwala na uzyskanie lepszych parametrów napięcia taśmy. To solidne i bezpieczne rozwiązanie do mocowania ładunków, spełniające normy europejskie, w tym niemieckie i austriackie. Są one niezbędne dla profesjonalnego transportu, gwarantując skuteczne unieruchomienie ładunku.
Pasy 500 dan Ergo - czy są mocniejsze od standardowych?
Wytrzymalszy napinacz z dłuższą dźwignią pozwala na uzyskanie lepszych parametrów napięcia taśmy, co oznacza silniejsze dociśnięcie ładunku do podłoża, a tym samym większy maksymalny naciąg. Długość rączki, czyli ramienia napinającego, jest prawie dwukrotnie większa od tradycyjnej. Detale konstrukcji zależą od danego producenta pasów.
Wartość 500 daN oznacza, że ładunek zostanie dociśnięty do podłoża z siłą 500 daN, czyli 500 kg. Wartość parametru STF standardowych napinaczy 50 mm waha się od 300 do 400 daN.
Pasy transportowe ERGO zostały wyposażone w napinacze, w których zastosowany jest odwrócony mechanizm działania. Oznacza to, że napinacz napina się do poprzez zadziałanie dźwignią w górę. Poprawia się dzięki temu komfort użytkowania (mniejsze obciążenie stawów i kręgosłupa pracowników).
Całość wzmocniono, stosując podwójną zapadkę oraz zwiększając w niej ilość zębów (20). Stosowana jest taśma o wytrzymałości nominalnej 7,5 tony oraz wydłużeniu mniejszym niż 6%, co dodatkowo poprawia bezpieczeństwo.
Przeczytaj również:
Czy pasy transportowe mają datę ważności?
Jaki udźwig ma pas transportowy?
Z czego wykonane są pasy transportowe?
Jak chronić pasy transportowe przed uszkodzeniem?
Jakie są podstawowe zasady mocowania ładunków?
Jak zapiąć i rozpiąć pas transportowy? Instrukcja obsługi